maanantai 17. toukokuuta 2010

Mukavuusmikävaan-ajattelu

Mukavuusmikävaan-ajattelu on mikä tahansa asia joka on tehty markkinointiystävälliseksi laskemalla sen tasoa. Esimerkki Mukavuusmikävaan –ajattelusta on mukavuuskoulu (pehmeä alku-keskiosa-loppu). (Pekola 2003, 46–47.)
”Varo Mukavuusmikävaan-ajattelua!” (pjo).
Mukavuuskoulut tekevät kaikenlaista mutta eivät opeta mitään. Mukavuuskoulun heikko suoritustaso voidaan nostaa itsekurilla, kovalla työllä ja oppimisen arvostamisella. (Pekola 2003, 46.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Pekola, Tapio. 2003. Kolumni: Kumpi ja kampi – pehmeä linja ja kova linja vastakkain. Juoksija-lehti 4 (33. vuosikerta, 46–47.). Ei julkaisupaikkaa: Kustannus Oy Juoksija.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.